Bilder på mina älskade fynd

Skulle blivit de orange/guldiga stigbyglarna, men de passade inte alls ihop med hjälmen och stövlarna för de var för orangea, så det blev röda istället :D
Har några nya outfits på gång så tror nog att det blir asnice ^^
(ska få dom i julklapp)

Huvan kommer passa jättebra till mitt Kingslandschabrak som jag nästan aldrig använder.
-nu kommer jag att använda det ;)
Kan ha de nya stigbyglarna till också.

halvtaskig bild på schabraket


Och sen så fick man strumpor på köpet nu ikväll om man köpte något, för det var "Kingslandkväll" :D
Massa bra rabatter på Kingslandkläder och så (y)
Det gillas.

Allt från Cheval Ridsport

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyx :D

2010-12-10 @ 08:05:26
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: alexandra

Det är inga säkerhetsstigbyglar va? Lite trist att det ska bli tvunget att använda såna på tävlingar nästa år eller vad det nu var... Då känns det lite trist att köpa så dyra även om det är kul att matcha när man är på andra ställen också :(

2010-12-10 @ 14:31:01
URL: http://skeckryttaren.blogspot.com
Postat av: Carolina

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!!

2010-12-10 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0