Hööks nya schabrak

Var på Hööks en sväng i dag och fick se deras nya schabrak :)

Finns inga bilder på hemsidan, men de ser ut såhär:
Denna gången är det nästan patetiskt hur lika vissa är..

Den vanliga kollektionen:

(fast det står Showmaster istället för schockemöhleloggan)
finns i grått, vitt och blått

det står något annat än HV POLO förstås ;)
finns i brunt, svart och rött tror jag


Ett är väldigt inspirerat av Eskadron, lite olika modeller i samma schabrak
-litet vågigt rutmönster och en logga i hörnet, en blandad passpoal
tex. den superhärliga gröna färgen + blå kant



Sen en till modell som jag köpte :D
lite likt equiline och något mer som jag inte kommer på, men inte en kopia rakt av
Blått, rött och khakigrönt med begie kant, bild kommer på det snart :)


Ponnykollektionen:
-Blå och röda med färgglada stjärnor på + huva
-Ljusrosa och ljusblå med en söt häst på, rutigt kantband

Kommentarer
Postat av: Inez

Jag såg också det idag! I butiken jag var fanns det blå och röda schabrak med gröna, gula, blå och röda färgade stjärnor på. Och sen en matchande luva :D

2010-12-29 @ 21:28:50
URL: http://trehoppryttare.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

det måste jag kolla!

2010-12-29 @ 22:20:49
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ut bild på de du köpte:)

2010-12-30 @ 22:22:55
Postat av: mathilda

Kan du nt lägga ut bild på schabraket du köpte? :D skulle gärna vilja se de!

2011-01-01 @ 15:47:30
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0