Låång dag i stallet

Nu mina kära damer och herrar(?) så har jag äntligen kommit hem efter en låång dag i stallet.

Vid kl 7 på morgonen var det stalljour som höll på till kl 13. Och efter det så har vi grejat och donat inför luciashowen som är imorgon :D
Vi hade genrep och det gick bra tycker jag (förutom att jag damp backen (igen xD) men det är en annan femma. Det vara bara för att visa hur man inte ska göra och att få motståndarlaget att tro att de kan ta det lugnt imorgon.
Men icke! Då kommer vi att vara på topp och köra gärnet ;D mohaha

Ni får se imorgon vad vi ska göra mer ingående. Det kommer antagligen filmer och sånt med ^^

Jag ska iallafall rida på denna skruttan<3 Troligtvis den bästa och underbaraste ponnyn som finns på denna jord.


Kommentarer
Postat av: emmaa

va gärna med i kvällens blogg på min blogg :) ta ut en vinare klockan 11 :)

2010-12-11 @ 20:39:15
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: lisa

Det finns ingen bättre gotlandsruss än Daisy ;)

2010-12-13 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0