Lugnet för stormen?

I början av passet så kändes hon fin, hade en bra takt i traven och lyssnade bra.

Sen gick de bara neråt och utför x)
Hon fick för sig att hörnen var jätteläskiga, varje varv och varje gång vi kom förbi -.-
Det gick inte ens över efter 45 minuters ridning.

Sen så började hon med att inte ta skänklarna, hon tryckte sig inåt mitten och sen upp på väggarna, mosade mina knän. Hon stack iväg, stannade.. Jag kan göra listan lång ;)

Men hon har ändå stått i två dagar nu, antar att hon har överskottsenergi, så det var nog därför hon höll på och inte gav sig och lär ha träningsvärk och därför inte hade särskild lust att anstränga sig heller..

Får väl se hur det går imorgon :)
Hoppas att hon har fått nog av att bråka, för det har jag.
Hon har hållt sig på mattan ett bra tag nu. Det var kanske lugnet för stormen? 
haha



Kommentarer
Postat av: Louise

fattade inte att det var Tiara du skrev om förens jag såg bilden ;)

2010-12-21 @ 10:20:03
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0