Hinköverdrag

Hej! Du vet sådana foderöverdag till spannar där det står ex. Morgon, kväll osv.. Vet du var man kan köpa sådana, även om de finns i andra färger än svart?

Svar:
Jag har sett rosa, röda, gröna och lila med vit text.. men kommer verkligen inte ihåg vilket märke det var :/
Säger till om jag kommer ihåg det.

Annars har jag hittat dessa:

Den modellen som jag tycker verkar bäst är den från Hansbo.
Royalblå med orange text. "Frukost", "lunch" och "kväll".
Finns tex HÄR och HÄR
40-50kr


Det finns en modell på Hööks, svarta med texten "dinner" och "breakfast"
39kr


Horze har en modell som passar till deras foderkrubbor.
En vit ruta för att skriva själv på, istället för tryckt text. Finns i svart, vitt och rött och i två olika storlekar.
79kr


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tackar!

2010-12-22 @ 21:07:22
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/
Postat av: alice

Tror dom kommer från Hansbo dom med! Har 3 sånna hö påsar och ett sånt hink överdrag i olika färger! Köpte mitt på vapencentralen för flera år sen

2010-12-22 @ 21:53:50
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0