Daisy ♥

När jag var 12-13 år gammal (2006, mitt sista B-ponnyår) red jag en B-ponny som heter Daisy :)
Det är väl henne som jag har lärt mig nästan allt på, alla grunder och att "komma igång" med tävlingar och sådant.
Helt underbar är hon iallafall, ställer upp i alla lägen<3 åtminstone hoppningen. Dressyren har hon (väldigt) mycket bestämda åsikter och det är inte ovanligt att det flyger ut bakben, att hon gör caprioler, stegrar och vill bestämma själv (om man kommer på henne) x)
Men det gör inget för mig, hon är fortfarande lika underbar. Dessutom är det roligt med lite personlighet.

Jag tävlade henne i ponnyallsvenskan div 2 hoppning upp till LB (fast just LBn gick inte så jätte bra).. Men LD och LC var alldeles lagom, där var vi helsäkra. 
Senare, efter att jag blivit för gammal har jag fortsatt att rida henne :D (eftersom jag inte väger så himla mycket), och har hoppat upp till 90cm, något enstaka hinder på 1m (för några år sen, är för lång för det nu). Och kommit på henne i dressyren ordentligt.

Jag kunde inte ha haft en bättre läromästare<3

Norra möckleby okt 06


Norra Möckleby okt 06


Sötan


Okt 09



Fölis ^^


<3


Kortfattat: Hon var (och är lite) nummer ett!



Kommentarer
Postat av: Emma

hehe torslunda gården ju (:

där jag har mina ponnier ;)

2010-02-15 @ 22:18:46
URL: http://emmaoverby.blogg.se/
Postat av: vickan

var fick du tag på fölbilden på Daisy<3<3<3<3<3

2010-02-17 @ 16:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0