HEMMA

 

 

Borta bra men hemma bäst! :)
vi hade bara med den lilla kameran, (som är tråkig att fota med) så det är mamma som står för fotona...
:D

veckan har bestått av:

 

SNÖ i alla olika former

kyla, som kallast -31! :o (fast jag frös inte! :D)

täppt näsa

godis & god mat

åka skidor- i skog, puckelpist, offpist, hopp, grön/blå/röd/svart backe, uppförsbacke osv.

(försöka) åka snowboard

åka stjärtlapp nedför skidbacke (y) :D

desperation efter häst och hästprylar

mycket "umgåsande" x)

skrattande åt:

Love (kusin 2år)

Ramlande människor i backen (jag är ond) xD

 

och massa mer

skönt att vara hemma, fast nu har jag miljoner saker jag ska göra här istället...

 

bror,kusin,jag,kusin :)
huset- vi bodde till höger, bakom bilarna
sen var inga fler bilder så roliga x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0