Inte helt hel

Tog ut Soccan i ridhuset idag, mest för att se hur var och när hältan kom och var.
Longerade först lite i trav båda varven och red sen några varv i varje varv på fyrkantspåret.
Det visades inte så mycket när jag bara lät henne gå, men om jag ökade så syntes det en hel del...
Det blir till att ringa ATG igen på måndag. Hoppas vi får en tid så snart som möjligt.

Jag skulle tro att denna hältan har funnits ganska länge.. och att hon har avbelastat den genom att belasta frambenen- därav överbelastningen på de benen. Så nu när frambenen är helt friska så kännsdet mer i bak.
Tror jag.

Lilla dumma fina ponnyskrutt<3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 12:00:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0