BLÖTT och roligt

Simhallen idag med klassen :) vi hade typ vattengympa och någon konstig stafett (som inte var en stafett) med en stol som man skulle bära varandra på..
Det låter nog helkonstigt, men kul var det!
Jag lyckades ta rätt mascara på morgonen dessutom! -inget svart kladd runt ögonen (y)
Orkade inte torka håret med en såndär maskin på väggen, så det som fortfarande var blött när jag cyklade frös till halvisiga klumpar...
Pappa fick köra mig till stallet för vi skulle ha med oss alla vitamin/mineralburkar som köptes idag :)
Jag red lite barbacka, mest mysridning<3och hon var fin som vanligt, så sjukt mycket mer avslappnad än för bara några veckor sen.
Tummen upp för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0