Ponnytävling my <3 4ever ^^

Idag har jag varit hela dagen på Udden- Hopptävlingar för ponny! Går inte att missa. Satt och frös häcken av mig, 11minusgrader. Dessutom kom jag före alla tävlande x) 1 timme för tidigt. haha
Jag fotade en massa, och bilderna blev faktiskt helt okej. Lägger ut dom sen.
Tyvärr fick jag ingen med mig... det verkar bara vara jag i mina kretsar som tycker om tävlingar lika mycket som jag (BIG TIME!). Så jag trotsade vädret själv. Det är sjukt kul, även om ingen annan tycker det.

Jag kan ju säga att jag blev eum.. Lite sugen- eller rättare sagt OTROLIGT sugen ;) hoppas att Soccans igångsättning går som den ska.. akta er på banorna nån om nån månad! We'll soon be back mohaha

Min ponny fick springa runt lite själv i ridhuset på morgonen. Hellre att hon springer där än i en knölig frusen hage. Hon kommer inte att få flytta ut till sin vanliga hage förräns isen är borta. Så hon blev glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0