Blött som fan

Åkte ut till Udden igår för att titta på tävlingarna :)
(hade tänkt att fota massor, men vädret var inte riktigt på min sida)

Det öste och öste och öste och öste regn och blåste och öste. Det slutade aldrig x)

Jag hade grymt mycket kläder på mig. Men det hjälpte bara en stund.. Jag blev plaskblöt ända in.
Jackan (som var tjock och fodrad) kunde jag vrida ur vatten.. samma sak med tröjorna som jag hade på mig (och bhn).
haha xD
Men vad gör man inte för att titta på ponnytävlingar?
Det är underbart, i alla väder.

Bild på Emma, Ölandshoppet 2010



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur många hästar har du :)?

2010-07-25 @ 10:53:12
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0