Hopptävling Åkerbo

Soccan var verkligen sjukt trött idag.. Från början till slut. Det kändes som om jag fick bära henne över nästan alla hinder. Vi kom runt på 4 fel; Ett stopp i omhoppningen. 

Men jag har full förståelse för min stackars ponny<3 Gått två pass om dagen flera dagar förra veckan, mycket mer hoppning än vad hon är van vid, dressyrprogram onsdag, lång hoppbana fredag, två dressyrklasser lördag och idag en klass hoppning.. Så nu ska hon få vila upp sig ordentligt. Imorrn ska jag skritta henne så det inte är nån mjölksyra kvar.
Min skrutta<3

och just det.. på vägen hem fick Sofias transport punktering x) så vi fick skynda iväg från tävlingen för att hjälpa dom. Soccan och jag fick ställa oss på en rastplats mellan träden vid lite bord och bänkar. Nico som stod i punkatransporten fick lastas ur på vägen och åka med vår transport till rastplatsen. Så kunde de byta hjul och sen så löste allt sig ungefär :)

när hon kom hem till stallet igen (hemma i kalmar) så var det första hon gjorde att lägga sig ner ^^ hon tyckte nog att det var skönt att komma hem, även om hon har trivts som fisken i vattnet när vi har varit borta

jag och trötthästen

sofia och pixen

emma och buster

(kbf)sofia och nico, som var nästan ännu tröttare än Soccan :p

moa och baloo

på rastplatsen


Film kommer det med ;)

Kommentarer
Postat av: jakobahlquist&klintebycollbaz

hur kände ni dom på den svarta och den bruna hästen? Kände inte alls igen dom och dom tävlade väller för nån stockholmsklubb? :)

2010-07-04 @ 21:03:13
URL: http://ahlquiist.blogg.se/
Postat av: Karolina

Den bruna, Baloo. Heter den Baloo N egentligen? :)

2010-07-05 @ 00:29:08
URL: http://karolinacarlevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0