Soccan 14 juli

Först när vi kom ut till stallet så försökte jag hjälpa Sofia med att få in Dance från hagen.. det gick mindre bra x)
Hon hade försökt i 45minuter innan vi kom, sen försökte jag typ lika länge och sen när jag gick för att rida stod hon kvar och försökte ungefär lika länge till tror jag.. stackarn.

Men iallafall, jag red till skogen. Kom lite längre in än förra gången jag var där. Men efter ett tag kom alla 500 bromsar iallafall :s  -.- Det gick bara inte att stå ut så vände hem fort som bara den för att bli av med dom..

Jag vet inte vart eller när jag ska rida.. Blir väl tvungen att rida tidigt tidigt eller sent sent. Men det kommer fortfarande att damma i paddocken.. kanske att det minskar lite på bromsarna om jag rider vid sju på morgonen.. :/

vinterpic



Kommentarer
Postat av: Emeli

Det är nästan så att jag hellre står ut med vinter, än denna sjuka värme och alla insekter.

Min häst har dålig kondition, inga muskler osv. så hon är helt slut efter bara några minuter i den här värmen.

2010-07-14 @ 13:39:16
URL: http://solitarymoment.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hihi söt bild! :D

2010-07-14 @ 14:08:05
URL: http://veronicapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint med blå hals :P

2010-07-14 @ 15:18:44
Postat av: Alma

Provat Ultrashield, flugsprayen? SJUKT bra!!

2010-07-14 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0