Soccan 31 juli

Red dressyr i paddocken.

Jag jobbade mycket att få henne lååg i formen och stanna kvar där i övergångar och halter.
Bitvis tog jag upp henne i formen ganska rejält och kortade ihop henne. Gjorde mycket övergångar och halter där med.
Vilket funkade bra till sist efter en hel del jobb. Korta upp henne är lättare än att länga henne. 
Jag vill kunna lägga henne precis där jag vill, när jag vill, få henne kvick i reaktionerna.

Det fick bli ett ordentligt dressyrpass för att känna igenom henne inför nästa vecka. (och det kändes bra, haha) Då ska jag på 3-dagarskurs/träningsläger för Mats :D ÄNTLIGEN ska vi börja träna igen! Det är Galet så mycket som jag har längtat.

bild från förra årets sommarkurs


Kommentarer
Postat av: Hilda

Hej!

gud vad söt/fin blogg du har<3

du får gjärna besöka och komentera min varje dag<3 jag ska iaf besöka din varje dag!



Kram<3

2010-08-02 @ 10:27:34
URL: http://pontiuslove.blogg.se/
Postat av: lovisa

gud va fin hon är !

ni är så fina ihop :)

2010-08-02 @ 15:09:36
URL: http://lovisalagrell.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du inte kunna göra en presentation om alla dina ponnys, berätta va dom har gjort/ tävlat osv.. :)

2010-08-16 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0