missförstånd (?)

En kommentar om det jag skrev om Hööks strasspannband...

Anonym
Vi som inte har råd att köpa pannband för runt 1000 lappen så är detta ett väldigt bra alternativ. Så himla fula är det inte, det är många som tror att man har ett äkta fast man har ett från hööks. Inte spec dåliga i kvaliten heller. De är lätt värt 199 :-

Jag har inget emot att använda strasspannband.

Jag har varit på väg att köpa både ett silvrigt och ett rosa från hööks..
Men! Just detta, (det svarta) gillar jag inte alls! För det ser bara tråkigt ut. Inte snyggt irl och inte alls värt pengarna. enligt mig.
Jag lovar! Det är inte fint.
Har inte nämnt något om kvaliten ;)

Så hoppas ni/du/alla förstår att det var just detta pannband jag har något emot. Inte strasspannband överlag.

Men jag står fortfarande fast vid att Swarowski<3 är det lätt finaste och mest värt pengarna.


big nono

Kommentarer
Postat av: Sabine

ok, jag kanske inte läste ditt inlägg ordentligt. Sorry xD :P

Ska läsa bättre i fortsättningen så det inte blir ngt missförstånd! Jag håller med om att swarowski pannbanden är de finaste men synd att det är så dyra, men man får ju då vad man betalar för då också! :)



Yoppen blogg du har måste jag säga! :D

2010-06-02 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0