Soccan 21 juni

Red i paddocken, med dressyrsadeln.
Först så hade jag tränset med novabettet (det svarta), tog det så det skulle matcha sadeln. Men hon lyssnade inte ett dugg på det bettet -.- Så sprang och hämtade det vanliga bruna tränset med det andra bettet. Då gick det mycket bättre :)
Får nog lov att köpa ett till likadant bett så jag har till två träns, ett till hoppsadeln, ett till dressyrsadeln.

Övade lite programlinjer. I början red jag mycket sidförande och ställde och böjde igenom ordentligt.
Hon var ganska stark i övergångarna den mesta av tiden och låtsades bli rädd för sin egen skugga x) 
Men efter ett bra tag så gick hon ungefär där jag ville. 
Fast hon får faktiskt tillåtelse att vara lite sådan när hon har stått i två dagar på samma kraftfoder som annars.

Ölands RF oktober 09 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0