Alltingen och tävling

Som ni märkt har jag inte uppdaterat något alls denna helgen.
Har ingen riktig förklaring till det förutom att jag knappt har varit hemma ;)

I fredags så invigdes "Ben & Jerrys glassbaren" i kalmar. Självklart var man där och åt gratis glass :D
På kvällen så grillade vi (folk från klassen) på skälby. Det var svinkallt, men det är alltid gott med grillat och sen så kom det en grupp random folk som vi spelade brännboll med. Det kändes nästan som sommarlov -och det är nice ^^

På natten så tog jag mig ut till stallet. Där var det övernattning och jag lekte spöke och skrämde barnen som skulle sova där :)
Jag stannade kvar och sov några timmar.

På lördagen så hade jag morgonjour. Smidigt att redan vara på plats.

Söndag hade jag också morgonjour. Fast då fick jag gå upp ännu tidigare för det var lokal tävling och allt skulle vara klart mycket tidigare än vanligt.
Storhästdressyr är väl sådär lagom roligt enligt mig x) men tävling är alltid mys, så ahja.
Jag var funktionär och stod utanför ridhuset och stektes i solen.

Lite fotande blev det ändå ^^


Malin och Acke (som förövrigt är fem år och tillsalu)



Rebecka och Prince





Kommentarer
Postat av: sanna

vad betalade du för de begagnade scapaschabraket? svara gärna snabbt :D

2010-06-08 @ 16:53:30
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: josephine

fina bilder!



Vill du ha min lektion 16 juni? Nästa onsdag alltså!

2010-06-08 @ 19:19:45
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Åh vilken SÖT hund :)

2010-06-08 @ 19:26:46
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0