dåligt med update

...förlåt för den dåliga uppdateringen! :)
men det har inte hänt något särskilt som är jätteroligt x)
Igår så tränade jag för HansOlof, lånade Shaggy igen. Han var inte alls som han brukar, utan väldigt trött och off.. Så det gick inte jättebra :/

På kvällen bakade jag tigerkladdkaka ^^ hur goood som helst blev den! Jag blandade vanlig kladdkaksmet och smet med vit choklad :D
Testa det!

saknar den sjukligt söta Silver <3
älskar att inte väga så mycket så jag kan rida småponnyerna någon gång ibland ^^
tröött på bilden x)
april förra året

Ikväll kommer det inlägg med bilder :D
ska fota lite i och runt stallet så ni får de hur det ser ut

Och en bloppis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! kan inte du lägga in recept på din tigerkladdkaka? jag fattade inte riktigt så skulle vara kul med receptet ! :)

tack

2010-03-16 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0