Mycket ridning

Först och främst- jag kom ihåg att ställa om klockan! :D

På förmiddagen var det Hans-Olofträning. Jag hade Rhona istället för Shaggy som har varit trött den sista tiden.
Det gick jättebra, för att vara Rhona :)
(hon är lite "känd" eller vad man nu ska säga, för att fega ur och vara rädd om sig själv)
Men inte när jag red idag ^^ Bara man själv inte är sån så går det som på räls! 
Vi hoppade lite bana, med mur, vattenmatta, grind och så.
Hoppas på att jag kan ha henne i forstättningen också :)

Sen så red jag en sväng på min ponnyplutt<3
Först ett varv på grusslingan i skogen, men hon var lite för taggad. Så resten blev i paddocken. Jag hade viktbootsen på idag, så jag red inte så länge :)

Och nu till sist så var jag iväg i smedby igen och red Cayenne :)
Han var inte lika stark som sist jag red honom och lyssnade bra. Inte så mycket mer att säga om det..
Jag är trött x) så ska bara plugga lite och sen dega här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0