Star Revenge

Nästa ponny i ordningen som jag har ridit är Star ♥
Hon var en d-ponny som många kanske inte tyckte hade något speciellt.. Hon var ganska seg på lektion och var väl som en "vanlig brun ponny".

Men hon hade världens finaste rådjursögon, var snäll som en hund, man kunde göra vad som helst med henne och gjorde aldrig, aldrig. något dumt. Hon älskade att galoppera i skogen och kunde busa till ordentligt där :D
Hoppa kunde hon också, jag kommer ihåg när vi skulle rida barbacka en gång och hoppade en meter. 

Jag var iallafall skötare på henne. Vi tävlade inte så jättemycket eller högt, men vi kom ut på en lokal... Hon stannade ut sig i båda klasserna, i ena höll vi nollan till näst sista hinder x)
Hon var ingen direkt tävlingponny (:

Första vintern blev hon halt. Jag vet inte hur många gånger vi åkte in till ATG den perioden. Åkte in, behandlade, hem och skritta varje dag. In igen- inte hel. - behandla osv osv. 
De hittade aldrig vad som var fel (eller gav upp) jag vet inte riktigt. Så sommaren 2008 fick hon tas bort.

Man glömmer inte en ponny som henne i första taget<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0