Tävla med Scapaschabrak

Fick frågan:
Får man det?

Jag har hört både ja och nej. 
Detta pga. den stora trean på sidan, om den räknas in loggan eller inte..
Men eftersom så pass många tävlar med dem så antar jag att man får det. Sen finns det ju kinkiga överdomare som man får se upp för. 
Om man är riktigt osäker kan man ha med sig ett extra schabrak, och fråga överdomaren innan start om det är okej.

Ju högre upp i klasserna man kommer, ju striktare blir det. 
På lokal nivå skulle det förvåna mig mycket om överdomaren bryr sig.

Jag kommer fortsätta att tävla i mina :D


Kommentarer
Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt schabrak med matchande huva från Tattini värde över 600:-. (http://warnmark.blogg.se/2010/march/ej-publicerad-vinn-ett-schabrak-med-matchan.html)



Mvh Karin



Och jag tycker reglerna är så snurriga när det gäller Scapa schabraken. Men jag kommer att fortsätta tävla i mitt jag med (=

2010-03-07 @ 11:04:19
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för speciellt med scapaschabraken?

2010-03-07 @ 13:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0