Tårta

Idag fyller min bror år!
Det betyder tårta :D
Mamma ska köpa en egen liten till mig eftersom jag inte tycker om samma sort som de andra x)
Igår bakade bror och jag chokladbollar. (eller jag tog fram och mätte ingredienser, han fick mosa ihop det)
De blev sjukt goda (som alltid) och det finns fortfarande kvar några idag, så det ska ätas när jag kommer hem från stallet!
Jag ska rida på lektion idag med. På Bamse, en brun, rolig, halvkraftig, polsk storhäst :) han är jättemysig och passar mig, så jag ser absolut fram emot det.

snö och sol.

NU KOMMER VÅR OCH SOL! :D

Kommentarer
Postat av: Mirjam

jag har skickat pengrna nu :D Men de blev 140 istället ;)

2010-03-03 @ 13:49:40
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0