Bus med Nico

Idag skulle halva gruppen på ridlektionen rida program, den andra halvan fick rida självständigt :)
Jag hade Nico och vi busade runt i skogen ^^ det var bra mycket roligare än dressyr tyckte han x)

I somras red jag honom på träningslägret, (eftersom den ponnyn jag skulle köpt och ridit då inte gick igenom besiktningen).
Han är iallafall väldigt speciell och grymt rolig :D
När vi var och hoppade på Björnös gräsbana med lite olika typers hinder i en bana gick han som tåget.
Hinder med mycket reklam och grejer, bank och pullermangrav.
Han och jag var de första av alla som hade klarat att rida hela banan på första försöket :o Han slog alltså tävlingsponnyer och hästar(!) 
Våran fina lilla ridskoleponny<3








Kommentarer
Postat av: Josie

Jag blir alltid lika rörd och stolt över Nico! haha

sara: hur många gg är det kvar du ska rida? haha vi hade lie problem på hundkursen och kom inte ihåg hur länge de var kvar.

2010-05-26 @ 22:47:29
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0