Klubbhoppningen

Film kommer när den laddat klart ;D

Rhona
Önskar att hon hade kunnat vara lite mer på g, men det var ändå helt okej med energi :)
Hon tvekade inte något och jag kunde svänga ganska bra i omhoppningen. 
Det kändes bra och jag vill hoppa henne meer, för hon är så himlans rolig ;D <3
Hade runt 10sekunder snabbare tid i grunden än de andra och 5 sekunder i omhoppningen, och var dubbelnolla x)
Så det blev en blågul rosett ^^

Hade gärna hoppat en klass till - för 80 känns så himla lågt xD, men så blev det inte.. och sånt är livet. Inte hela världen med det. Det är ju inte min ponny ;) och det kommer fler tillfällen :)

pappa är världens bästa på att fota. ha ha
detta är de bilderna som var bäst x)

flax med armarna xp  innan hindret





Axa
Hon dampade som en kossa på framhoppningen x) skulle bara stegra, gå emot skänkeln, gå på sidan och studsa omkring. Och absolut inte hoppa räcket mer än en gång x) Testade att banka till henne och lägga till spöt för att säga till henne, men då blev det bara värre. 
Gick iallafall in på banan och då ville jag inte direkt bråka med henne så försökte typ mer metoden "snälla lilla pålle hoppa nu" haha xD Hon stoppade tre gånger, men fick hoppa klart banan iallafall. För hon har typ kommit på att om hon stannar tre gånger så får hon gå ut..  Så vi kom över alla hinderna och jag är ganska nöjd med det. Jag hade inte kunnat göra så mycket mer. Om jag hade sagt till henne hade hon bara tjurat ihop.
Hon har sånt av/på humör. Särskilt på tävling.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

grattis till ena segern ändå ;)

2010-05-16 @ 15:56:34
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Moa

grattis till vinsten :D synd att den andra hästen bråkade men..

2010-05-16 @ 20:50:33
URL: http://moaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0