Laddar musik

Jag har blivit så himla glad av vädret :D så då behövs det lite bra musik.
Laddar ner massa låtar, fast kan inte namnet på hälften av de jag vill ha x) så det lite knepigt..
har dessutom hjärnsläpp (!)

Alltså hjälp! xD Vad finns det för bra musik?
gärna med sommarfeeling, behöver inte vara det nyaste, gärna gamla sommarlåtar :)

Amy McDonald - Mr Rock & Roll

Joshua Radin - I'd Rather Be With You

Scissor Sisters - Fire With Fire

Lady Gaga - Monster


och några lite mindre seriösa xD men med full pott i sommarfeeling

O-Zone - Dragostea din tei (Mai a hii) (Numa Numa)
engelska verisionen

den "riktiga"
Inner Circle - Sweat (A lalalala long)
Drängarna - Om Du Vill Bli Min Fru

Balsam Boys - Här kommer sommaren
tuuta

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ojoj det var inte lite med musik :P

2010-05-24 @ 16:48:22
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Moa

inte nån sommar musik precis, men kent har massa bra låtar och även håkan hellström. (: tkr jag iaf ^^



t.ex.

kent - ingenting

kent - ff

kent - idioter

kent - töntarna

kent - pärlor

kent - socker

kent - på drift



Håkan hellström - känn ingen sorg för mig göteborg

Håkan hellström - aprilhimlen

Håkan hellström - förhoppningar och regnbågar

Håkan hellström - kom igen lena

Håkan hellström - rock'n'roll blåa ögon



Justin Bieber - Love me

Justin Bieber - Baby

Justin Bieber - one less lonley girl



oj det blev många men du kanske inte gillar dom men det är några av mina favorit artisker iaf ^^

2010-05-24 @ 17:05:37
URL: http://moaamandaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

I wanna be a Billionaire :D

2010-05-24 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0