Tävlingsdagen -i text

Vädret var inte det bästa = gräsbanan inte den bästa.. Men det gick iallafall, ingen dog :)

LD+5
Jag red i aldeles för lågt tempo, utan att egentligen vara medveten om det. Alltså var han inte tillräckligt framme och det slutade med tre stopp.. Mest fjanterier, han tittade onödigt på hinderna pga. att han hann koncentrera sig på annat och inte var igång x) Men var ändå nöjd med den rundan för det kändes ganska bra, även om det inte syns på resultatet. Och det fick mig att vakna till lite mer till andra klassen.

LC
Tog det lugnt på framridningen, som hade förvandlats till bara lervälling. Och körde igång mer inne på banan :)
Nu när jag visste hur jag skulle rida så gick det mycket bättre ^^

Drev på ganska ordentligt så han vaknade och var framme och sög tag i hinderna. Då hoppade han som bara den. Vi gick nolla i grunden och i omhoppningen till sista hindret där jag slarvade och inte hann få honom rak.. Så det blev ett stopp där. Men det är ingen big deal, för rundan kändes riktigt bra iallafall :D

Fick flera kommentarer av olika att jag hade matchat snyggt (;
Och att jag red väl, lugnt och sansat, snyggt och prydligt, en av de bästa :D

(som vanligt faktiskt) haha x)
(iallafall i första klassen)
(hoppas det är tillåtet att kosnatera det utan att bli trackad av någon) ;D

Film kommer när den har laddat klart i think.


Kommentarer
Postat av: Moa

klart att du dka vara stolt över att få sånna kommentarer ;) du rider jätte fint ju ^^

2010-05-15 @ 10:56:01
URL: http://moaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0