En stor kal fläck

Klippte Tiara ikväll, eller rättare sagt försökte..
I början tyckte hon att det var jätteläskigt, (även att hon hade öronproppar) men jag kunde ändå klippa halva halsen och magen om jag var superförsiktig. Sen så gick det inte mer. Hon sprang fram och tillbaka, gjorde försök till att resa sig, det flög framben överallt och ah.. det gick inte helt enkelt. Försökte med en brems som jag satte fast i grimman, men den blev hon bara förbannad på.
Tog hjälp också men det funkade inte heller :/
Efter att ha provat allt, så bestämde vi att inte fortsätta. Det får helt enkelt bli att skaffa lite lugnande till henne.. 

Hon har så otroligt tjock och lång päls. Säkert 4cm lång och står rakt ut för den är så tät..
Nu har hon alltså en stoor kal fläck på ena sidan x) 
Så det måste rättas till..

Stackarn.. att det kan vara så läskigt med en klippmaskin


Kommentarer
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a§

så blev det med min kompis häst fast de va bara lite på ena benat kvar då,de fick hon klippa med sax xD!

2010-11-11 @ 23:40:07
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

jag skulle inte ens komma i närheten av min häst med en klippmaskin :P

2010-11-12 @ 21:26:55
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0