Mosad arm

har inte uppdaterat så bra ikväll men det är lite svårt... 
Min (höger)arm blev nämligen mosad av min knäppa ponny -.-

Kan inte röra/använda underarmen eller handen, så sitter ock skriver med vänster pekfinger x) 
det går inte särskilt snabbt kan jag säga.

Vad hände då?
Jo. jag skulle borsta manen på min ponny och tänkte då att "gud vad hemsk den ser ut", jättelång, ojämn och ful var den. Då började jag att rycka den. Det gick inte särskilt bra, i boxen så tryckte hon in mig i väggen (läs: la hela sig på mig mot väggen). Bremsade också, men inget funkade. Så jag ställde henne vänd i en spilta, uppbunden som i en stallgång.

Tror ni det gick bra?
Hm. nej. 
När hon inte kunde trycka in mig i väggen så fick hon för sig lite annat.
Jag stod utanför spiltan, framför uppbindningen, men hade armen under uppbindingsrepen och upp i hennes man.
Hon fick nåt damp för sig och kastar sig framåt..
Min arm hamnade då mellan 400kg häst och ett rep.

svullet? ja.

strecket är ungefär som armen brukar se ut..


Mysigt ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

bruten?

2010-11-19 @ 09:19:28
Postat av: Emily

Aj :S

2010-11-19 @ 13:50:44
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

2010-11-24 @ 20:46:45
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

aj ;O

2010-11-24 @ 20:46:53
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0