Soccan 24 november

Hon var jättefin, lagom pigg och lyssnade bra :)
Hade inte alls mycket i handen (y)

Red mycket trav i låg form, små volter i hörnen. Sen red jag åttvolter, serpentiner och dubbla åttvolter. Formade ordentligt mycket i sidorna och fick henne uppmärksam.

I galoppen så fortsatte jag att ha henne låg i formen. Hon ville gärna öka på långsidorna, men så fort hon så mycket som tänkte gå iväg, så la jag en volt och höll på så tills hon inte gav sig iväg själv, utan lyssnade på mig.






Kommentarer
Postat av: paula

hur blir man länkad sådär som alla andra på sidan med bild osv ?

skulle vilja bli de om du fixar sånt fortfarande såklart ;)

2010-11-25 @ 20:45:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0