Tiara

Nu har jag gjort en egen kategori till Tiara, som passande nog heter just Tiara ;)
Där kommer allt som har med henne att göra finnas.

För nu är det bestämt såhär att jag ska rida henne fram till nästa termin och sen kanske hoppa någon avd.B i vår.
Så då lär det bli rätt mycket uppdatering om henne, därför får hon en egen kategori ^^


Det ska bli himla roligt, för hon är så mysig och kul att jobba med :D dessutom har hon ju humör, vilket jag gillar.
Spännande att se hur det kommer att funka ;)

Nu blir jag tvungen att köpa mig ett minilitet schabrak med x) Hööks har ju ganska små och billiga, så en tur dit lär det bli.

Föressten ni som undrar, vi mätte henne på skoj idag och hon var runt 120cm hög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0