Vart tog guldstövlarna vägen?

Innan förra tävlingen så la jag ut en bild när jag hade mina guldstövlar på mig (läs och se här)

Fick en hel del kommentarer om just stövlarna då, såå här kommer några svar ;)

-det är ett par vanliga treadstonestövlar som jag har färgat själv
-de har inte sprungit iväg någonstans, utan är kvar hemma hos mig ^^
-jag kommer troligtvis att använda dom på nästa tävling (om drygt en vecka)
-jag gillar dom oavsett vad ni säger ;)

Har inte haft tillfälle att använda dom sen i maj.. de är väldigt korta i skaften så det passar inget bra på dressyrtävling (+ att det inte är riktigt passande färg), men det är bra i hoppningen för då är det inte alls bekvämt med långa stövlar.
Nu i höst så har det bara blivit just dressyrtävlingar och sen två hopptävlingar och då har jag haft andra outfits av olika skäl..
Sen så känns det lite onödigt att rida hemma med dom. Så har dom bara på tävling.

Men nästa helg ska dom användas igen ;D 

Tog på mig dom nu fakstiskt, i skrivande stund.



Kommentarer
Postat av: elvira - ridahest :D

Sjukt coola ju! :D man ska ha sånna saker, man ska synas i mängden! ;)

2010-11-13 @ 00:41:26
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Beaaaa

Love it :D skitsnygga, att du kom på den ideen att färga dom guldiga :D

2010-11-13 @ 10:52:01
Postat av: Liza

de är riktigt coola :)

2010-11-13 @ 12:58:37
Postat av: Louise

sååååååååååå jäkla snygga 8DDD

2010-11-13 @ 13:08:04
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad färga du med? :D

2010-11-13 @ 18:19:40
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: Agnes Hansson

Vad var det för färg du spraya med, och var den speciell för öäder ? var köpte du den :)

2010-11-13 @ 21:09:13
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad använde du för färg o var kan man köpa den? Är sugen på att färga en del av mina elr hela eftersom detaljerna på dem är slitna :(

2010-11-21 @ 20:05:09
Postat av: sissa erlandsson

vad har du använt för färg? har en idé till mina egna ;)

2011-01-24 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0