Föreningsutveckling

Försöker mig på att packa en väska med lite kläder och sånt..
Det går inte särskilt bra.
Har alltid haft svårt för att packa i förväg, vill hemskt gärna börja max tjugo minuter innan jag ska åka.

I eftermiddag till imorrn lunch ska jag vara iväg på "Föreningsutveckling".
Vi är runt 20 pers från ridklubben som ska vara med. Vi bor på hotell Skansen på Öland och typ "konfererar" (kan man säga så?) om hur föreningen ska bli bättre och massa sånt.
God mat är det med :)

Dock slutar jag skolan efter att allt har börjat, så får komma typ två timmar sent, men det går nog iallafall.

Tar med datorn, för de borde ha trådlöst internet där. Annars så vet ni varför det inte blir någon bloggning ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0