Klippeli klipp

Klippte tre av lektionshästarna idag (y)
Ska försöka ta så många som möjligt denna veckan.

Tycker att det är sjukt kul att klippa ^^' Vissa ser det bara som något nödvändigt ont, tråkigt som måste göras :p
Men jag tycker att det är roooligt :D


Min pålle är i behov av klippning med.. hon börjar allt bli lite lurvig x)
Funderar på om jag ska göra något roligt på rumpan.

Förra året gjorde jag ett supermanmärke :) (och nej jag använder inga himla mallar -.-)
har gjort en himla massa olika roliga klippningar.. synd att jag inte har kort på alla :/

dålig bild :p


(för mycket smileysar i detta inlägget märkte jag nu) (: :) =) :D ;D ^^ höhö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitbra update nu!!! Kan du itne skriva ett åsiktsinlägg om vad du tycker om ryttare som är för långa för sina ponnys men om ponnyn inte har har ont av det (ryttaren har bra balans m.m.)

2010-10-13 @ 23:25:12
Postat av: elvira - ridahest :D

Shit hur lyckades du med superman? :O

har du ngt tips på vad man kan göra för något kul på rumpan till en fux som heter disney?^^

2010-10-14 @ 00:49:28
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Har också superman märket på min ena ponny , lite udda :p

2010-10-14 @ 17:01:45
Postat av: Cajsa

skit coolt med superman :D <3

2010-10-14 @ 17:57:05
URL: http://ponnyochryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0