Sara i ett nötskal

Jag kom på idag att -Ojsan, jag kanske måste anmäla mig till tävlingen som jag har tänkt vara med på nu i helgen.. x)
(det är andra tävlingen nu i höst som det har blivit så med)

Såklart har anmälningstiden gått ut, men då har jag några extra dagars betänketid om klasserna, innan efteranmälningstiden går ut.

Lokal hopptävling, Nybro Ridklubb, 31 oktober
Det finns klasserna LD, LC, LC+5 och LB

Frågan är, ska jag hoppa LC och LC+5 eller LC+5 och LB?
Det är många fler anmälda i LCklasserna än i LBn, och det är roligare med större startfält tycker jag.
Dock så känns det himla lågt med LC..
Men det kanske är bra att bara komma ut och hoppa lite lågt för skojs skull nu i höst? -och satsa på att vara galet redo till våren ;)

Hur skulle ni gjort? 



Kommentarer
Postat av: elvira - ridahest :D

Jag skulle hoppat LC+5 och LB ;)

2010-10-25 @ 00:31:57
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag skulle nog hoppa Lc-Lc+5 Ni har ju inte tävlat på ett tag så tävla lite lågt nu så är ni redo för Lb sen till nästa termin:) Men lc+5-Lb är ju inte heller så jätte högt:P

2010-10-25 @ 08:12:24
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag tycker L:B för du e så himla bra :)<3

2010-10-25 @ 15:57:41
Postat av: sissa

jag hade hoppat lc+5 och lb, men vet ju inte alls hur din häst är :)

2010-10-25 @ 16:45:39
Postat av: Alice

Tycker du ska hoppa lc+5 och lb för hon kliver bara över lc xd

2010-10-25 @ 16:53:27
Postat av: carro

lc+5 & lb tycker jag :)

2010-10-25 @ 18:27:45
URL: http://skraddarbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0