Träningen gick brao (y)

Träningen gick faktiskt bra ^^

Hoppade lite olika linjer och banliknande. Det låg väl på 80-90cm, enstaka på 95. (hon är c-ponny)

Hon kändes fin och vi kom bra på de flesta hinderna, förutom när jag gjorde fel då ;) 
Det flöt på bra och det blev inga större missar mer än någon gång.

Jamenar, det är andra gången jag rider henne.. 

Maggan som jag red för tyckte att jag red henne jättebra med, att vi passade bra ihop och att jag red bra överlag (y)

Mamma filmade lite men filmerna hinner inte laddas upp på youtube innan jag ska sova, så ni får två otroligt fina bilder klippta från filmerna istället.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hur klipper du bilder från film? Har undrat så länge hur man gör=)

2010-10-06 @ 11:39:49
Postat av: Emma

vilken söt liten ponny. :)

2010-10-06 @ 11:59:20
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ni var så duktiga så! Herre gud Maggan var ju så impad redan efter att ni hade ridit olika antal galoppsprång mellan hinderna på den ena långsidan! Hon tyckte det var super och det säger hon absolut inte om hon inte tycker så och verkligen menar det. =D Kul!!! =D

2010-10-06 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0