Hårfix

Har tänkt ett tag att färga håret ljust :) 
Och nu efter sommaren har det ändå blekts ganska mycket och det såg inte för hemskt ut, så jag tänkte att det var värt att testa.

Idag så köpte jag någon blond toning och hade i håret. Det blev aningen ljusare, inte så mycket, men färgen blev jämnare över håret liksom och det röda minskades ner.

Vill inte ta superljus färg från början för då hade det nog blivit gult eller råttfärgat eller något annat fult x)
Tar det stegvis istället, då hinner jag vänja mig med.

När jag var liten så hade jag faktiskt blont hår ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, och jag som är avundsjuk på ditt fina röda hår ;o)

2010-09-01 @ 22:14:50
Postat av: Felizia

Visa bild:D

2010-09-02 @ 16:52:11
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0