hata.

Provade den lånade sadeln igen, den åkte fram massor och kändes verkligen dålig. Den är inget altervativ.

Så fick byta till min vanliga sadel och rida med den en stund. Inte för att det gick särskilt bra med den heller. Men min vanliga sadel kändes iallafall mycket bättre än den lånade.
Hann inte rida så länge eftersom jag byggde fram hinderna när lektionen innan hade slutat (som var några minuter sen) + att vi bytte sadel och allt.. Pausen är ju trots allt inte så lång :/

Hoppade lite serieaktigt.. Det gick nästan så dåligt det kan gå.
Säger inte mer utan ni får själva se på filmerna.
Själv tänker jag inte titta på dem, jag blir bara deprimerad av att se. :(

Glömde ta bild när hon hade nya pannbandet på sig också. Tusan.
(hon blev jättefin i det ^^)

blä på allt


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är långt ifrån ensam om sadelproblem ..

2010-09-29 @ 22:05:35
URL: http://www.mirochjag.blogspot.com
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

De ser väl inte alls uselt ut!

2010-09-29 @ 22:56:25
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Kattis

Jag förstår inte att det är uselt?

Hästen hoppar, vägrar inte en enda gång och det flyter på :) Jag tyckte det såg bra ut!



PS. Du har en Superbra blogg ;)

2010-11-11 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0