Soccan 1 september

Först vill jag bara säga att Herregud nu är det september :o. 
så.

Jag red på slingan i skogen hela passet.

Hon var galet fin i både skritten traven och galoppen! Bjöd på som bara den och var glader ^^
Fast ibland låtsades hon vara rädd för typ stubbar och sånt som hon har sett miljoner gånger.. x) haha knäpphästen

Jag blev faktiskt förvånad över att galoppen gick så bra som den gjorde. Det var väl antagligen för att Soccan trivs bättre när hon kan sträcka ut framåt istället för att svänga för en ridhusvägg.
Hennes galopp kräver utrymme om man vill få fram den som den ska vara.. (hoppas ni fattar)
Hon har iallafall styp storhästgalopp ute i skogen. I ridhus så är det ganska svårt att få fram den, iallafall nu efter sjukan. Men vi jobbar på det.

Fin och bäst är hon.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Sara! Vad skönt att provsvaren var bra! Herre gud du har verkligen haft riktig otur och fått kämpa riktigt ordentligt! Tänkte bara höra med dig om du fortfarande skulle vara intresserad av att prova tävla min ponny lite? Nu förstår jag ju att det blir mer och mer med din egen, men om du vill och har tid så vore det verkligen super kul! Det var visst dressyr nu till helgen va så då har du väl fullt upp, men om du har möjlighet mitt i veckan att komma och prova så går det kalas bra för mig. Det är bara att vi bestämmer tid och dag först.

Häls

Fanny Sperlinge

2010-09-02 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0