Soccan 11 september

Tränade kondition och på att få igång "hoppgaloppen" i skogen.

Red mycket galopp, många fattningar. Jobbade hela tiden med att få upp näsan på henne, framåt, uppåt.
Hon har blivit ganska framtung efter sjukan, eftersom hon inte orkar bära upp sig själv riktigt. Försöker nästan varje pass att galoppera framåt, uppåt och vara grymt noga med att hon absolut inte får bli lång och låg och gå på bogarna.. När hon blir sån, lång och låg så tar hon bettet och så blir det nästan omöjligt att påverka henne :/
Men vi jobbar på det. Allt kommer, någon gång kommer det.
Jag vill ha tillbaka powern (y)

Hon blev (hör och häpna) svettig efter passet :D Hon brukar alltid vara i princip snustrorr.. 
Så mitt kämpande gav resultat idag! Jag hade tänkt på gårdagens ridpass och bestämt mig för att kämpa till sista stund, men ändå hålla mig vän med hennne.
Och det gick hyfsat ^^

Allt jag önskar är att det ska bli som vanligt igen

Foto: Sofia Törnqvist

Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Har haft en liten paus på bloggen men nu ska jag börja uppdatera igen, Gå gärna in och kolla.

www.theresehastblogg.blogg.se

Mvh Therese

2010-09-12 @ 12:04:42
URL: http://theresehastblogg.blogg.se/
Postat av: linda

Gud så fin bild!

2010-09-12 @ 16:39:09
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Emblem

Verkligen en jättefin bild! :)

2010-09-13 @ 11:38:12
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0