Studiedag är bra tralala

Idag har vi studiedag, det känns välbehövligt efter helgen (y)
Tidiga morgnar, sena kvällar och full rulle från morgon till kväll.
Men som tur är har helgen bara varit rolig och lyckad :D

Nu efter min sovmorgon ska jag titta på film, åka till stallet och bara ta det lugnt.
Det är underbart.

Jag tycker denna bilden är så skön x)
Soccans öron lever sitt eget liv..
Det är som sofia sa; de sitter liksom inte ihop med kroppen utan gör lite som de själva vill, även när jag rider. haha söthästen<3

(och för att ni inte ska klaga -tyglarna åkte ner när hon skakade på sig, självklart tog jag upp dom med en gång ;))

Kommentarer
Postat av: Abdullahsilje

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-10-14 @ 07:41:56
URL: http://abdullahsilje.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0