Donut i håret

Jag försökte mig på att göra en så kallad "Donutknut/bulle" i håret, dagen till ära.
Och det var faktiskt inte så svårt :D
Rullade ihop en strumpa, klippte av änden, satte upp en hög tofs, trädde strumpan runt den, bredde ut håret över strumpan, satte en tofs runt och nålade fast det utstickande håret.

Ska testa att göra en lägre och rida med.. Se om det blir snyggt till hjälmen. Isåfall blir det nya tävlingshåruppsättningen ^^

Lyckades bra med tanke på att det var första gången tycker jag allt.
På bilderna har den dock blivit tilltufsad, eftersom jag har gått med den hela dagen.





Kommentarer
Postat av: E

Hej! tänkte bara säga att du vet att det finns riktiga hår donut att köpa. Sök på google på "hår donut" så hittar du dom. Ifall du inte vill gå runt med en strumpa i håret ;). Nästan alla dressyrryttare tävlar med sånna.

2011-04-26 @ 22:08:30
URL: http:///////////////////////////

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0