Maskeradhoppning för blåbären

Förmiddagen har spenderats i stallet. Ungdomssektionen anordnade maskeradhoppning för de minsta ^^
Tävlingen gick lugnt till men det flöt ändå på bra. Det blev nästan bättre än vi trodde att det skulle bli, haha.
Alla barnen var supersöta, glada och nöjda när de gick hem. En fick pris för stilbedömning och en fick för bästa utklädnad. Fina diplom som Sofia har gjort fick alla.

Imorgon är det samma sak, fast för de större, med högre höjder och sådär.
Jag har fått ändra min utklädnad i sista stund, för jag kom på att jag visst inte hade några bra kläder till det.
Så jag har varit hemma hos farfar och hämtat lite rekvisita. (och ett påskägg) :D

Eller hur är dom söta? :)
(dock var detta efteråt, så någon hann åka hem och några hann ta av sig utklädnaden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0