Soccan 17 april

Jag kom och tänka på att jag inte har longerat Soccan på jättelänge.. Jag skulle ju ha värsta planeringen med longering och ett visst schema. Men det glömdes bort ungefär lika snabbt som jag kom på det.
I fortsättningen ska jag försöka att variera hennes pass så mycket som möjligt. Inte nöta i paddocken flera dagar i rad, utan lägga in skogsridning, uteritt, longering och annat. Har blivit lite dålig på det..
Eller jag har ridit i skogen, men det har ändå bara slutat med att vi har "bråkat", trots att syftet var att bara ha lite roligt tillsammans :/

Jaja, till saken ;)

Jag longerade henne i pessoaselen. Inte jättelänge eftersom hon inte har gått i den på flera månader. Men ca 20 minuter tror jag. Hon brydde sig inte om selen som vanligt och tutade på som jag ville :)
Känns bra att slippa bli osams med henne för en gångs skull. Hon såg himla fin ut och jobbade på.
Innan och efter så promenerade vi utanför paddocken och i skogen.

I stallet så strechade jag, och masserade med arnika som jag brukar :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker så synd om dig, skulle verkligen vilja hjälpa dig... Bra att det gick bra idag iallafall! <3 fina ni är!

2011-04-17 @ 22:50:04
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Elin

Härlig bild!

2011-04-19 @ 10:46:36
URL: http://elinstarck.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0