Sommar i maj?

Efter en lång och härlig sovmorgon, ducsh och frukost tänkte jag cykla ut till stallet.
Det är sommarvärme ute och det kanske är dags att börja fixa en liten bränna? ;)
(jag brukar vara så dålig på att gå barbent när det är sol/ ligga och sola, så förblir vit hela året)
Men i år ska jag banne mig jobba på brännan!

Soccan ska få sig ett bad, för den vita färgen gick inte bort helt igår.
Hon kan ju inte vara halvvit på vissa fläckar.. hehe Inte särskilt snyggt.

Ha det underbart alla läsare! För det tänker jag ha ^^



Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

Finfin häst!!

2011-04-25 @ 16:13:00
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

här har vi redan 20 grader i skuggan :D

går runt i shorts och linne och har redan blivit lite brun (y)

2011-04-25 @ 20:30:48
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0