Söt kommentar

Är bara tvungen att visa denna kommentaren som jag fick..
Blir så himla glad när ni skriver så snälla saker<3
Jag kan bara säga Tack Tack så jättemycket :D


Maja
om Klubbdressyr 10 april Nico:
Hej vill bara säga att du är min förebild! Du är så duktig med häst! Jag bara älskar Soccan :)

Vill säga att jag ser upp till dig ;)
Du har så fin sits och allt du är så harmonisk i din ridning! Ser dig när du tävlar på nybro! Och man vet om du är med kan de andra lika väl gå och lägga sig :D
Du är bäst och det vet alla :)
Super fin blogg !
Jag har din blogg som "snabblänk":) Du är först av alla såklart!
Läser din blogg minst 5 gånger om dagen och har gjort det väääldigt länge för att jag tycker du är såå duktig ;D

+ Älskar ditt hår ( hör verkligen till de här ^^ )

Ha det super :D



Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Å så roligt att få en sån kommentar!

2011-04-14 @ 12:41:27
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Maja

tack för länkningen :) Kommentaren stämmer jag tycker värkligen det ( som står ) :D

2011-04-14 @ 20:39:46
URL: http://ponnyryttarenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0