Städtanten Sara

Jag tog värsta städrycket efter att jag hade skrivit inlägget om mina borttappade saker.
Vår källare såg snarare ut som hästbutik än en källare med alla miljoner hästprylar.. En otroligt stökig och slarvig hästbutik x) haha

Så jag har rensat, röjt, plockat iordning, vikt ihop, tvättat, smöjrt och städat så gott jag har kunnat. Det blev himla fint! Är inte helt klar, men det är en enorm förbättring såhär långt.
Pappa ska sätta upp krokar så jag kan hänga upp grimmorna och tränsen som är svåra att förvara annars.
Schabraken ligger i ett stort skåp tillsammans med sadelgjordar, boots och lindor.
Kläderna är ihopvikta på en stor "bokhylla" där det också är lådor med mängder av olika prylar.
Sen är det skorna och stövlarna som jag har försökt trycka ihop på skohyllorna..
Alla miljoner påsar är nervikta i en egen påse.
Sen alla andra saker, dom är på lite olika ställen.. haha
Kan inte skriva allt, för då skulle det bli ett låångt inlägg med massa rörig text x)

Men kort och gott. jag är nöjd med min städning.
Och jag hittade swarovskipannbanden om jag trodde var borta :D

Kommentarer
Postat av: Ellen och Jennifer

Får vi se kort på förändringen? :D

2011-04-14 @ 17:10:17
URL: http://flumriders.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jaaa! Bilder vill vi ha! :D

2011-04-14 @ 17:12:40
Postat av: Hanna - TÄVLING Vinn Ridstövlar :D

Känner ju att jag också hade behövt städa bland mina saker ;)

2011-04-14 @ 17:16:37
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Emelie

bilder!:)?

kan du nt oxå lägga upp bilder på det du nt ska ha ?

om det nu finns nått som du nt vill ha?

2011-04-14 @ 20:05:09
Postat av: Emelie

Haha vad bra att du hittade pannbandet dårå!

2011-04-14 @ 21:37:47
URL: http://basjkir.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

Skönt att du hittade pannbanden!

2011-04-15 @ 08:47:54
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0