Hemresa och bett-shopping

Nu är jag hemma igen.
Det har blivit många "hej, hemma igen"-inlägg senaste tiden.. ;) Har rest mer än vanligt, eller ah, annars reser jag knappt inget alls.

Men dagen har bestått av hotellfrukost, hemresande, en sväng in på Hööks, resa, äta mat, resa och nu kom jag hem för två minuter sen.

Jag tyckte den Hööksbutiken som vi var inne i, slog vår butik här i kalmar flera gånger om. Mycket fräschare (på något sätt), större, finare, mer saker och det var roligare att gå omkring därinne helt enkelt. Produkterna såg bättre ut ^^
Köpte ett bett som jag tänker prova på Soccan. Ett mini-kimblewick, som är smalare och mindre än det vanliga jag har, i rätt längd dessutom. Jag har ridit Soccan på pelhamstång nu några gånger, men tycker att det blir aaaningen för skarpt, så testar detta och ser om det är perfekt för tillfället.

Det ser ut som ett vanligt på bilden, men i verkligheten är det mycket mindre ringar och smalare. 10,5cm långt.



Kommentarer
Postat av: Karin

Kan du inte ta en jämförelse bild om du har ett sådant annat bett så att andra ser :)

2011-08-17 @ 17:28:41
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se/
Postat av: carro

Är det inte samma produkter på alla hööks? :P

2011-08-17 @ 18:48:18
URL: http://yomacaflobow.blogg.se/
Postat av: Emily - RYTTARDUON

Hööks i borås är väldigt trevlig faktiskt :) Stor! Vår i jönköping är lite lagom, den är ju helt ny så den är väldigt fräsch men rätt liten dock.

2011-08-17 @ 19:41:36
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Tävling på bloggen, vinn en grimma från Catago!

Hööks i Borås ligger nu i relativt nybyggda lokaler. Väldigt fint är det, håller jag med om! Praktiskt med en paddock också :)

2011-08-17 @ 19:56:08
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: elin

Oj, vad liten hon är i munnen! Har en maxad c-ponny, hon har längden 12,5 cm på bett, ganska stor skillnad ändå ;)

2011-08-17 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0