Lösa lampor

Har varit i stallet några minuter nyss såhär på morgonkvisten :)

Lysrören i stallet hänger löst, så de håller på att bytas ut till bättre, som sitter fast. Och idag skulle de ta den över Prickens box, så då var han illa tvungen att flytta på sig, om han inte ville ha stege, verktyg, lysrör och allt inne hos sig. Lite nödfall sådär, annars ska han inte flytta på sig alls. Jag tog den närmsta boxen rakt över, så att han slapp gå så långt eller svänga.
Får se när dom är klara, så får jag åka tillbaka och flytta honom till sin vanliga box igen.

Jag kände mig lite "fel", när jag cyklade iväg, då jag egentligen brukade cykla till skolan vid den tiden. Det gör jag ju aldrig numera eftersom skolan finns hemma. (soffpotatis, hehe)
Delade cykelväg med alla som skulle till jobb och skola och någon enstaka joggare..


Kommentarer
Postat av: Emma

varför går du inte i skolan?? Jätte fin blogg :D

2011-08-31 @ 17:07:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

går du inte i skolan? :o

2011-09-01 @ 12:37:01
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Hur länge har du pluggat för Korr (eller vad det heter? :p) ? :)

2011-09-01 @ 19:06:16
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0