Nödvändigt

På förmiddagen var jag och mamma och köpte lite nödvändiga saker på Hööks.
Mina grimmor och träns som inte används ligger just nu i påsar, men ska upp på väggen i ett förråd i källaren, så vi köpte två tränshängare och en hög med krokar.
Sen så blev det en sadelgjordstunnel i teddy till Soccan, så hon inte får skav igen. (idag blir premiärturen med sadel, imorgon är det tävling)
Och en tub med Stübbenfett, mitt är i princip slut.

Plus att jag köpte ett träns till Daisy, "min" lilla älsklingponny (var skötare på henne och red och tävlade henne massa när jag var mindre). Då hennes träns hade gjort sitt.. Nosgrimman som inte ens hörde till tränset var trasig märkte jag när vi putsade igår och sen är lädret väldigt uttöjt och inte så fint längre. Det har hållt sig fint, bra länge det tränset. Men nu tyckte jag att hon kunde få ett nytt, som har alla delar i samma färg dessutom ;) haha
Är dock inte helt säker på storleken, men ska mäta på hennes gamla träns, så jag väl byta om det inte skulle vara rätt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa bilder på henne?

2011-08-05 @ 17:00:52
Postat av: Emma

Kan inte du visa bilder på Daisy som du red, skulle vara roligt! :))

2011-08-05 @ 17:15:32
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

köpte du ett träns till en ridskolehäst du inte rider längre för DINA pengar, oj vill också va rik och generös ;)

2011-08-05 @ 17:33:36
Postat av: jennifer

alltså jag har en fundering, ha tänkt på de länge, varför köper du grejer åt ridskolehästarna? :) de gjorde du ju även åt lilla busponnyn du red:) detta menas inte som någon dumdryg kommentar utan jag är bara väääääldigt nyfiken :)

2011-08-05 @ 19:33:11
Postat av: Anonym

Jag läste nyss på din ridklubbs hemsida att det finns en häst som heter Lilleknoen där. Tänkte höra om han kommer från Birger Ramnebrink på Öland eller om du vet vad det är för en krabat? :)

2011-08-05 @ 21:14:16
Postat av: Josefin

Skulle du kunna tänka dig ett bildlänksbyte? :)

2011-08-05 @ 21:31:53
URL: http://trongutten.blogg.se/
Postat av: Josse

Lilleknoen kommer från Birger, såg din kommentar så tänkte att jag kunde svara ;)

2011-08-06 @ 11:32:00
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0