Soccan 5 augusti

Red som sagt med sadel idag.. Och Soccan var som ett ånglok xD
Hon har tagit det extra lugnt de två senaste dagarna och det var nog dumt. hehe
Det hade varit perfekt att hoppa, så som hon gick på framåt. Fick ta tag i henne rätt så rejält ibland för att hon skulle lyssna.
Men vi tränade de olika programlinjerna, mycket halter och tempoväxklingar, böja igenom sidorna osv.

Får väl se om hon är likadan imorgon, men det skulle jag inte tro eftersom jag red ordentligt idag.
Inga höga förväntningar står på listan ;) Jag ska göra så gott jag kan.

2 år gammal bild

Kommentarer
Postat av: alice

har du kvar dom benskydden? :D

2011-08-05 @ 21:39:36
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: alice

SV: jag är jättesugen på ett par sånna bruna (a)! Använder du dom inte så köper jag dom gärna ;D kanske inte denna månaden men sen xd

2011-08-05 @ 21:52:15
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0